Het project
De klant wou starten met een herpositionering van Foylo. De website was de laatste maanden een allegaartje van boodschappen en stijlen geworden, doordat er verschillende werknemers van Foylo content op de website hadden geplaatst. Ze wouden terug een uniforme identiteit en boodschap, dat op korte termijn gerealiseerd moest worden.

Duurzaamheid
Foylo denkt actief mee richting de juiste, duurzame oplossingen en zetten de uitdagingen van de toekomst op een transparante en onderbouwde manier om naar kansen. De rode kleur blijft bestaan, maar er mocht wat meer groen in de website verwerkt worden omdat ze hiermee willen refereren naar het duurzaamheidsverhaal.

Features
Naast het plaatsen van teksten en afbeeldingen in de nieuwe lay-out, hebben we ook volgende zaken onder handen genomen:
- Kennisblog
- Nieuwsitems
- Innovatieve cases
Hulp nodig met de (re)branding van je merk?
Je kan bij ons terecht voor het creëren van een volledige huisstijl. Wij brengen alles in kaart zodat er steeds een consistente aanpak is in de vormgeving van je communicatie, zowel online als offline!