TB&
Website, logo, huisstijl en grafisch ontwerp - Een nieuw merk in beeld brengen van A tot Z
Geert Plovie | Case categorie: Grafisch ontwerp |
TB& is een nieuw merk van verschillende waterdichtingsproducten voor het dak zoals roofing, epdm en pvc. Zij staan voor kwalitatieve producten aan een betere prijs.
Wij kregen de kans om vanaf het prille begin mee actief te zijn bij de uitwerking van dit nieuwe merk. Wij hebben mee nagedacht over de naam, de uitwerking van het logo, de huisstijl, de website en verschillende grafische ontwerpen zoals autostickers, technische fiches, brochures en een beursstand.
Logo en huisstijl
Wij waren vanaf de eerste stap mee betrokken bij de ontwikkeling van dit nieuwe merk. In samenspraak met de klant hebben we een logo ontworpen, een huisstijl ontwikkeld en deze gebruikt voor alle verdere ontwerpen daarna zoals de technische fiches, brochures, roll-up banners, stickers, …
Grafisch ontwerp
Je offline communicatie kan een even grote impact hebben als je online communicatie, dat beseffen wij als geen ander.
Voor TB& hebben wij verschillende grafische ontwerpen gemaakt en deze tot een fysiek product bij onze klant gebracht. Ik denk hierbij aan roll-up banners, technische fiches, stickers, een brochure en het obligate visitekaartje.
Website en fotografie
De structuur van de website was redelijk snel bepaald maar er werd in de loop van het proces nog wel enkele keren aan gesleuteld. Dit is niet abnormaal bij het ontwikkelen van een nieuw merk / bedrijf. Wij adviseren waar mogelijk en passen aan waar nodig.
De website is gemaakt met WordPress met een op-maat-gemaakt thema en enkele op maat gemaakte functionaliteiten.
De fotografie van de producten is door onze huisfotograaf gebeurt wat maakt dat wij snel het nodige beeldmateriaal kregen en mee konden adviseren hoe we de producten het best in beeld brachten.