Boost je bedrijf online in tijden van corona

Het coronavirus verspreid zich meer en meer en het einde van deze crisis blijft onduidelijk. Ook na de lock down zullen vele mensen niet snel zomaar buiten durven komen waardoor je potentiële klanten blijft ontlopen. Daarom is het belangrijker dan ooit om je bedrijf online sterk naar voor te brengen.

| Blog categorie: Digitale strategie |

Webwinkels maken meer winst dan ooit

Tip 1: Webwinkels maken meer winst dan ooit

Veel winkels zijn verplicht gesloten waardoor mensen hun aankopen wel online moeten doen. Alle sociale verplichtingen worden gecanceld dus kan je alleen nog maar online een andere omgeving in duiken. Start daarom met het online verkopen van je goederen/diensten en blijf online actief als bedrijf.

Heb je al een webshop?

Dan is het belangrijk dat je goed gevonden wordt. Door alle andere webshops kan het soms moeilijk zijn om daar bovenuit te springen. Zorg daarom voor een uniek verkoopargument, een aantrekkelijk design, online support en een goede score in Google. Wij kunnen je daar uiteraard bij helpen.

Communiceer duidelijk en vermijd verwarring

Tip 2: Communiceer duidelijk en vermijd verwarring

Indien jouw bedrijf open kan/mag blijven, schep dan duidelijkheid over de maatregelen die je neemt. Niets is zo lastig als een bedrijf dat een papier uithangt dat ze plots ‘op afspraak’ werken of ‘opeens gesloten’ blijken te zijn wegens het coronavirus. Daarom is het belangrijk om de meest up-to-date informatie online te delen. Zorg ervoor dat de laatste nieuwe informatie op je website en social media te vinden is en dat je bent aangemeld bij Google Business.

Horeca drama

Tip 3: Horeca drama

Heb je een restaurant en moet je de deuren sluiten? Bedenk dan een alternatief en zorg voor een take away of delivery service. Bij je eigen website kan er een extra feature toegevoegd worden om online eten te bestellen bij je restaurant.

Bestellingen kunnen makkelijk online geplaatst worden om wachtrijen te vermijden en toch kan je restaurant geopend blijven.
Benieuwd hoe wij je verder kunnen helpen?

Lees hier meer
Hebben we je aandacht?

Deel ons blogartikel

Neem contact op

Voor meer groei en een sterker merk